استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه پیش‌بینی‌های لازم برای اخذ آرای مردم در روز جمعه ۲۸خرداد انجام شده است و هیچ گونه نگرانی برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و پرشور نداریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ظهر امروز(پنجشنبه 27 خرداد ماه) با حضور در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات سیستان و بلوچستان، از اهتمام و همدلی رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با ستادانتخابات، فرمانداران و هیات‌های اجرایی در استان تشکر کرد و اظهار داشت: همدلی و تعامل قانونمدارانه همه سازمان‌ها و نهادهای استان در همه بخش‌ها باعث شده است، نتایج خوب و قابل قبولی در همه حوزه‌ها درسطح استان حاصل شود.

به گزارش جماران، احمدعلی موهبتی گفت: فقط وفاق و تعامل می تواند آسیب‌های ناشی از جنگ تحمیلی تحریمی اقتصادی به کشور را کاهش دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خدمات نظام در این شرایط سخت با همدلی و هماهنگی بین همه سطوح محقق شده است و این خیلی حائز اهمیت می‌باشد که عصبانیت دشمنان را بدنبال داشته است.

وی گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به اتکای آراء خود از طریق انتخابات، تعیین کننده سرنوشت خود هستند و امور کشور را اداره می‌کنند که دشمن از بلوغ سیاسی و این حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات‌ها به شدت عصبانی است.

موهبتی بیان کرد: تمهیدات برگزاری انتخابات به خوبی انجام شده است و با حضور پرشور مردم در روز جمعه ۲۸خردادماه، حماسه‌ای بیادماندنی از سوی مردم در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد و نقشه‌ها و دسایس دشمنان قسم خورده این نظام الهی را نقش بر آب می‌سازد.

رییس ستاد انتخابان استان هم گفت: فضای همدلی بین هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت که بر پایه قانون شکل گرفته است، بسیار خوب و راهگشا بوده است.

ابوذر کوثری افزود: همه مقدمات برگزاری یک‌انتخابات سالم و شکوهمند در استان فراهم شده است و هیچگونه نگرانی در این خصوص نداریم.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات سیستان و بلوچستان نیز، دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را افرادی با تقوا و سربازان ولایت دانست و ادامه داد: هیچ نگرانی در رابطه با صحت و کیفیت برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد.

حسن‌علی میرعبدی افزود: بین مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات در استان یک تعامل قانونی خوب وجود دارد و هرکجا که اختلاف نظری در برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، ملاک تصمیم‌گیری قانون است.

وی از آمادگی هیات‌های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم در استان خبر داد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲۸خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.