فرماندار زابل گفت: در نیمه نخست سال آینده پروژه گازرسانی به این شهرستان به پایان می رسد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: پروژه گاز رسانی به زابل طی سه فاز که فاز نخست آن ۹۳ درصد و فاز دوم ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در نیمه نخست سال آینده به این شهر می‌رسد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، عباسعلی ارجمندی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سرسرای فرمانداری زابل برگزار شد اظهارداشت: پیمانکار فاز سوم گازرسانی به زابل مشخص شده و در اواخر فروردین فعالیت خودش را آغاز می‌کند.

وی بیان کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان و پیگیری نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی ۳۰۰ هزار متر از معابر سطح شهر زابل طبق الویت بندی در حال آسفالت است.

فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: پنج محله حاشیه نشین شهر زابل در دستور کار بنیاد مسکن با هدف اصلاح معابر و دیگر اقدامات قرار گرفته است.

وی از افزایش تعداد بیمه قالی‌بافان در منطقه سیستان خبر داد و گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی، اداره صمت و سهامی فرش با همکاری صندوق بیمه روستایی به صورت رایگان بیمه قالی‌بافان را در دستور کار خود قرار داده و تمام افراد واجد شرایط می‌توانند خودشان را بیمه کنند.

ارجمندی مشارکت مردم منطقه سیستان را در تمام حوزه‌ها خواستار شد و تاکید کرد: اگر دل شما برای سیستان می‌سوزد و اگر گریه کن منطقه هستید باید برای آن جانفشانی کنید.

وی تصریح کرد: مردم منطقه با مشارکت در سرمایه گذاری، سیما و منظر شهری، حوز کشاورزی و اقدامات فرهنگی و عمومی باعث ایجاد تحول در منطقه شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تاکنون از اقدامات کوچک در زابل غافل شده‌ایم که همین‌ها بزرگ و برای مردم دردسر ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: نخستین محموله میوه شب عید پرتغال و سیب درختی به میزان ۵.۵ تن به ترتیب ۱۳ هزار تومان و ۱۱ هزار تومان وارد زابل شده و با توجه به نیاز و خرید مردم به این میزان اضافه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.