سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: در سال ۱۳۹۲ و در پی کلاهبرداری میلیاردی فردی شیاد از چند شهروند زاهدانی و فرار او از سیستان و بلوچستان، دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی  ادامه داد: این فرد شیاد هفت سال قبل به بهانه دریافت سند ملکی برای یک زمین مسکونی بزرگ در شهر زاهدان اقدام به اخذ وکالت کاری از صاحب ملک کرده بود و با تفکیک زمین مذکور و جعل سند، املاک تفکیک شده را به چند شهروند فروخته و ۷۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری و متواری شده بود.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به جا به جایی مکرر این فرد به شهرهای مختلف کشور تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل تیم رسیدگی کننده به پروند با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه او را در شهر مشهد شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: سرانجام با هماهنگی قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان مشهد در یک عملیات ضربتی این کلاهبردار ۳۸ ساله را پس از هفت سال فرار دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.