به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل اسناد مسکونی کرده و واحدهای مسکونی در حال ساخت واقع در شهر جدید هشتگرد را با مبالغ بالا به افراد غیر واگذار و به فروش می‌رسانند، دستگیری اعضای باند در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان وارد عمل شده و پس از اطلاع از حضور وی در یک واحد املاکی به محل مورد نظر اعزام و متهم را در حال معامله ملک در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: نامبرده در بازجویی‌های کارآگاهان در ابتدا منکر جعل و فروش غیر قانونی واحدهای مذکور شد؛ اما در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با همدستی یک مشاور املاک و دو نفر دیگر که در کار جعل اسناد و ساخت مهرهای جعلی فعال هستند اقدام به جعل اسناد املاک مسکونی در حال ساخت شهر جدید هشتگرد کرده و سپس آنها را با مبالغ بالا به افراد دیگر فروخته اند.

سرهنگ نادر بیگی گفت: با تلاش کارآگاهان، سایر متهمان نیز دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل اسناد، اذعان داشتند که اقدام به فروش سه واحد مسکونی به قیمت دو میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به ۳ نفر کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پرونده شکات در حال رسیدگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.