سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع جعل عنوان مسئولیت های دولتی موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با پیگیری های ویژه پلیسی مشخص شد که متهم با جعل عناوین بازپرس دادسرا و وکیل دادگستری به افراد ساده لوح وعده استخدام فرزندان آن ها را در ادارات و موسسات دولتی ، انجام امورات بیمه ای و رفع موانع قضایی داده است.
نادربیگی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
وی اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر جرم خود شده که درمواجهه با اسناد ومدارک لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که تاکنون 13فقره کلاهبرداری به مبلغ سه میلیارد ریال انجام داده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز بیان داشت : متهم طعمه های خود را برای کلاهبرداری از بین افراد سالخورده و رانندگان حمل و نقل عمومی انتخاب می کرد.
وی به شهروندان توصیه کرد که درمواجهه با افرادی که خود را وابسته به مسئولان و دارای توان رفع مشکلات آنها معرفی می کنند به ادعای آنان توجه نکرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام کنند.
نادر بیگی از شهروندان خواست، افرادی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.