خلیل نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: گشت‌های بازرسی این سازمان روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر و همچنین گشت‌های مشترک بازرسی به همراه اتاق اصناف و مرکز بهداشت، اماکن و تعزیرات حکومتی به صورت هفتگی به منظور نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در ایرانشهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات نظارتی و بازرسی شامل مراقبت و پایش مستمر بازار، توجه ویژه به تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا در ماه مبارک رمضان برای آسان شدن دسترسی مردم به کالاهای موردنیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی اتاق‌های اصناف شهرستان بویژه در خرده فروشی‌ها از جمله اهداف مهم طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار در ماه مبارک رمضان است.  

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر با اشاره به افزایش نیاز مردم به بعضی از اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد و افزود: هیچ گونه کمبودی در عرضه کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد.

وی از شهروندان خواست هر گونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.