به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت بیشترین بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در زاهدان رخ داده به طوری که از ایستگاه «توکل آباد شورک» این شهرستان ۱۳.۸ میلی‌متر باران گزارش شد.

وی افزود: پس از توکل آباد زاهدان، بیشترین بارش‌ها به ترتیب از ایستگاه‌های حاجی آباد شورو زاهدان با ۹، نصرت آباد ۷.۴، زهک ۶.۴، میرآباد و خیرآباد بالای زاهدان ۶ و قلعه رستم در شمال استان ۵.۵ میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: به طور کلی در شبانه روز گذشته از ۳۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی استان واقع در شهرستان‌های زاهدان، خاش، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، ایرانشهر، بمپوز و مهرستان گزارش بارندگی دریافت شده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته در نتیجه جریانات همرفتی، تندبادهای موقتی نیز در برخی نقاط سیستان و بلوچستان مانند مهرستان و زاهدان رخ داد به طوری که بیشینه سرعت باد در این ۲ شهر به ترتیب به ۶۸ و ۵۴ کیلومتر بر ساعت رسید.

حیدری با بیان اینکه دریای عمان تا جمعه مواج پیش‌بینی می‌شود، افزود: از جمعه افزایش محسوس دما در غالب نقاط استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.