محسن حیدری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همانطور که انتظار می‌رفت بیشترین بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در  زاهدان رخ داده به طوریکه از ایستگاه توکل آباد شورک این شهرستان ۱۳.۸ میلی‌متر باران گزارش شد.
وی افزود: پس از توکل آباد زاهدان، بیشترین بارش‌ها به ترتیب از ایستگاه‌های حاجی آباد شورو زاهدان با ۹، نصرت آباد ۷.۴، زهک ۶.۴،  میرآباد و خیرآباد بالای زاهدان ۶ و قلعه رستم در شمال استان ۵.۵ میلی‌متر گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به طور کلی در شبانه روز گذشته از ۳۶ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی استان واقع در شهرستان‌های زاهدان، خاش، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، ایرانشهر، بمپوز و مهرستان گزارش بارندگی دریافت شده است.
وی تصریح کرد: روز گذشته در نتیجه جریانات همرفتی، تندبادهای موقتی نیز در برخی نقاط سیستان و بلوچستان مانند مهرستان و زاهدان رخ داد به طوریکه بیشینه سرعت باد در این ۲ شهر به ترتیب به ۶۸ و ۵۴ کیلومتر بر ساعت رسید. 
حیدری با بیان اینکه دریای عمان تا جمعه مواج پیش‌بینی می‌شود، افزود: از جمعه افزایش محسوس دما در غالب نقاط استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.