سید علی موسوی روز سه‌شنبه در اینباره اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، سال گذشته قادر به برگزاری جشن نیکوکاری به شکل مرسوم هرساله نبودیم و از طریق روش های نوین کمک های مردمی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به کمک ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان در جشن نیکوکاری ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب روش های نوین شامل اپلیکیشن و کد ussd جمع آوری شد که با اجرای جشن نیکوکاری به حساب کمیته امداد امام (ره) واریز و در سایر سرفصل ها نیز ۵۰ میلیون تومان کمک شد.

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم نیکوکار این استان می توانند از طریق سایت کمیته امداد، اداره اکرام ایتام، تماس با شماره تلفن ۰۵۴۳۳۵۱۸۰۳۴ و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح این منطقه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را به صورت ماهانه عهده دار شوند.

وی تصریح کرد: خیران با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در طرح اکرام ایتام ثبت نام و با انتخاب فرزند معنوی مورد نظر کمک های خود را به صورت مستقیم در اختیار آنان قرار دهند.

موسوی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک و پرخیر و برکت رمضان برنامه ریزی های مطلوب برای بهره برداری و استفاده بهینه از فضای معنوی حاکم در این ماه عزیز و همچنین مناسبت های مختلف آن ایام در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن، اشتغال، جهیزیه و غیره خانوارهای مورد حمایت صورت گرفته است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در سطح سیستان و بلوچستان جهت بهره مندی خانوارهای تحت حمایت از برکات این ماه پر خیر و برکت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.