محسن رخصی روز سه شنبه در نشست با فرماندار شهرستان روانسر افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع ۱۸۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خانواده های زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال اولویت اصلی کمیته امداد امام (ره) است، گفت: در چهار سال گذشته این نهاد در حوزه اشتغال اقدامات خوبی انجام داده و به خوبی نقش آفرینی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کرمانشاه ادامه داد: برنامه اشتغال سال ۹۹ کمیته امداد استان از سوی مرکز ابلاغ شده و در حال تنظیم این برنامه به صورت شهرستانی هستیم.

رخصی اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال نیازمند همراهی و کمک بانک های عامل هستیم.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای تحقق شعار سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده برنامه های خاص و ویژه ای دارد.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: باتوجه به خدمت رسانی کمیته امداد به اقشار مستضعف و نیازمند، کار در این نهاد مقدس و ارزشمند است.

سعدی مصطفی زاده افزود: کمیته امداد نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال دارد.

وی تصریح کرد: روانسر شهرستانی اقتصادی است و پتانسیل های لازم را برای ایجاد اشتغال دارد و انتظار داریم کمیته امداد در این عرصه ها ورود کند.

در پایان این نشست از خدمات و تلاش های ناصر مرادی پویانی مدیر کمیته امداد شهرستان روانسر قدردانی و عزیزمراد ویسی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمیعت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 
هم اکنون ۷۸ هزار خانوار با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.  

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.