عبدالغفور حسینی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم تلاش همگانی در پیشگیری از ویروس کرونا افزود: آموزش پرورش نیز مانند سایر نهادها، تمام ظرفیت و امکانات خود را برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس به کار گرفته است. 

وی بیان کرد: کارگاه تولید ماسک با همکاری موسسه مردم نهاد چترا در هنرستان ام ابیها ایرانشهر دایر شده و دانش آموزان با همکاری شماری از فرهنگیان نیکوکار برای مشارکت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید می‌کنند. 

وی افزود: ورود بیماری کرونا مشکلاتی چون کمبود اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی را به همراه داشت اما عزم عمومی و همکاری نهادها، گذر از این پیچ خطرناک را برای همگان آسان می‌کند. 

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا فرهنگیان نیز مانند بسیاری از واحدهای تولیدی با همکاری نیکوکاران به صورت خودجوش و در کاری جهادی همچون رخدادهای سخت به یاری مسوولان آمده و تلاش دارند تا کمبودها را برطرف کنند.

وی افزود: ماسک های تولید شده بصورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ابراهیم انصاری مدیر موسسه مردم نهاد چترا ایرانشهر نیز گفت: مواد اولیه ماسک‌ها از سوی این موسسه تهیه ودر اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی افزود: تا کنون افزون بر چهار هزار عدد ماسک و بیش از یکهزار و ۶٠٠ بسته مواد بهداشتی از سوی این موسسه بصورت رایگان به مردم ایرانشهر اهدا شده است.

آذرکیش رییس هنرستان ام ابیها ایرانشهر نیز گفت: کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و ما نیز باید در کنار این عزیزان در جهت قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا تلاش کنیم.

وی افزود: دانش آموزان رشته خیاطی این هنرستان با همکاری مربیان خود روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.