امیر بشیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحد های تولیدی میامی در گفت و گو با ایرنا ، افزود : از ۲۰ اسفندماه تاکنون هر روز ۳۵۰۰ ماسک تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت همگانی برای مبارزه با کرونا ضروری است، گفت : خوشبختانه خط تولید ماسک و مواد ضدعفونی به سرعت در این شهرستان راه‌اندازی شده و کمبودها برطرف شد.

 بشیری ادامه داد : در پی انتشار ویروس کرونا و افزایش نیاز به تجهیزات پزشکی شامل گان ، قسمتی از خطوط تولید یک کارگاه تولید کننده تعطیل و توان کارخانه به تولید گان اختصاص یافت.

مسئول نمایندگی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان میامی گفت : ماسک های تولیدی در بین مردم شهرستان های شاهرود و میامی توزیع می‌شود.

بشیری افزود : واحد های پرخطر بویژه نانوایی‌های سطح شهرستان ۲ مرحله ضدعفونی  شده و محلول مورد نیاز برای گندزدایی روزانه هم توزیع گردید.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم باید نسبت به مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند، گفت : تاکنون بیش از ۵۰۰ بازدید از واحدهای رفاهی ،خدماتی ،نانوایی‌ها و رستوران‌های سطح شهرستان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد : گروه های بازرسی با همکاری سایر دستگاه‌ها و ناظران افتخاری ، نظارت بر بازار بویژه نانوایی‌ها را برعهده دارند ، واحدهای صنفی و صنعتی غیرضروری ، معادن سطح شهرستان بنا به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

ویروس کرونا قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با ۴۰ هزار تن جمعیت حدود۷۰۰ واحد صنفی دارد که ۲۲۵واحد تولیدی، ۳۰۱واحد توزیعی و بقیه خدماتی هستند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.