خدیجه دشتی روز یکشنبه در  بازدید از خانه بهداشت روستای محمدصالحی این شهرستان افزود: به دلیل امکان انتقال سریع  ویروس کرونا  در محل‌های تجمعی افراد،  پارک‌های محله‌ای و کتابخانه عمومی این روستا و دیگر روستاهای این بخش

جهت حفظ سلامتی مردم تعطیل هستند.

وی گفت:  باتوجه به نیاز شهرستان گناوه به ماسک و مواد ضدعفونی برای پیشگیری از ویروس کرونا، دهیاری روستای محمدصالحی برای تولید و افزایش آن  اعلام همکاری کرد.

بخشدار مرکزی گناوه اظهارداشت: در بازدید از خانه بهداشت روستای محمد صالحی علاوه بر بررسی خدمات ارایه شده در این مرکز، از نزدیک روند پیشگیری و اقدام‌های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا  بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در این بازدید بر روند رعایت بهداشت در اماکن عمومی، نانوایی، فروشگاه‌ها، پارک‌های محله‌ای این روستا نظارت و ضمن تذکر موارد لازم، آموزش‌های  ضروری جهت جلوگیری از انتقال و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارایه می‌شود.

دشتی از ساکنان روستاهای این شهرستان خواست ضمن حفظ آرامش خود نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی و  حضور نیافتن در تجمعات، به آموزش‌ها و نکاتی که از طرف وزارت بهداشت و درمان کشور ارایه می‌شود، به دقت عمل و آنان را اجرایی کنند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزارنفری شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.