سردار علی رزمجو روز یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در مرحله دوم در کل کشور ۴۰۰ هزار خانوار پیش بینی شده که سهم استان بوشهر نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: سپاه  پاسداران استان بوشهر در کنار سایر ارگان‌های دیگر  ضمن شناسایی کانون‌های آلوده نسبت به ضدعفونی آنها اقدام می‌کند همچنین تاکنون ۸۱۹ مسجد، یک هزارو ۲۹ منطقه و اماکن پرتردد از سوی گروه‌های جهادی استان ضد عفونی شده است.

رزمجو اضافه کرد: گروه‌های جهادی استان بوشهر علاوه بر ضدعفونی مناطق مختلف و توزیع مواد بهداشتی، ۲ هزار ماسک تاریخ گذشته و  ۶ هزار دستکش غیرمجاز کشف کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت سپاه امام صادق (ع) ۳۸ کارگاه تولید ماسک در استان بوشهر راه‌اندازی و گروه‌های جهادی تاکنون ۴۴ هزار ماسک و ۲۱ هزار و ۷۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع کرده‌اند.

رزمجو یادآورشد: در زمان حاضر ۸۶۰ نفر در قالب  ۴۴ گروه جهادی در امر مبارزه با ویروس کرونا در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ص) استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی در امر آگاه سازی و آموزش مردم نقش مهمی دارند که در این راستا افزون بر ۲ هزار بروشور آموزشی در راستای  راهکارهای مقابله با بیماری کرونا توزیع کرده‌اند.

رزمجو گفت: سپاه پاسداران برای مقابله با ویروس کرونا در پایان سال و در آستانه ورود به سال جدید به خانواده‌های نیازمند و کسانیکه وضعیت اقتصادی آنان تحت شعاع  انتشار ویروس کرونا قرار گرفته ، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه نقاط تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم  است افزود:  اقداماتی از قبیل سازماندهی گروه‌های جهادی برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک و  ضدعفونی اماکن عمومی از سوی مجموعه سپاه و بسیج  و گروه‌های جهادی تا پایان شکست این ویروس ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.