رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز به کار تولید ماسک بهداشتی توسط جهاد دانشگاهی استان بوشهر خبر داد و گفت: کارگاه تولیدی تولید ماسک در بوشهر و تنگستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

علی احمدی‌زاده اضافه کرد: به منظور استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها، و ورود واحدهای صنعتی و تولیدی به چرخه تولید با حمایت جهاد دانشگاهی بوشهر کارگاه‌های تولید ماسک با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های بوشهر و تنگستان راه اندازی شد.

وی با ابراز امیدواری برای رفع نیازهای استان در تأمین ماسک، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در این راستا از توانمندی شرکت‌های نوپای استان در «اقدام ملی مبارزه با کرونا» استفاده شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: در پی انتشار ویروس کرونا در ایران و کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک که موردنیاز عموم مردم است این کارگاه‌ها به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا بتوانند نیازهای مردم را تأمین کنند.

وی بیان کرد: تلاش جهاد دانشگاهی استان بوشهر و شرکت‌های دانش بنیان این مجموعه این است تا با عزم عمومی به شعار کرونا را شکست می‌دهیم جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.