محسن وزارتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مصرف بنزین از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ در مقایسخ با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۹ میلیون لیتر کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان کاهش مصرف بنزین در سال های اخیر بی سابقه بوده و می تواند بعنوان یک رکورد تلقی شود گفت: در تعطیلات نوروز امسال مصرف بنزین با کاهش چشمگیری مواجه و میانگین مصرف آن در منطقه کمتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر در روز بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با قدردانی از مشارکت عمومی در طرح ملی مبارزه با کرونا، این میزان کاهش مصرف بنزین را نتیجه همکاری مردم در اجرای طرح در خانه بمانیم و خودداری از سفر و رفت و آمدهای غیرضروری عنوان کرد.

وی افزود: توزیع بنزین در تمامی جایگاه های منطقه با رعایت الزامات بهداشتی انجام می شود و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.