محسن وزارتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچگونه مشکل کمبود نفت در منطقه نفتی زاهدان نداریم و و توزیع به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی در باره اقدامات انجام شده در زمینه رفع مشکل توزیع گازمایع در استان گفت: به منظور تسهیل و رفع دغدغه شهروندان در منطقه نفتی زاهدان و جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری کرونا از طریق صف های طولانی گازمایع، توزیع سیلندرهای گاز به صورت الکترونیکی آغاز شده که با اجرای این طرح ضمن برچیده شدن صف های طولانی، سبب تامین نیاز شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: با اجرای این طرح شرکت توزیع کننده موظف است ظرف ٧٢ ساعت سیلندرگاز مایه را به مشترکان تحویل دهد و در غیر این صورت شهروندان می‌توانند شکایت خود را به ستاد استانی طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با شماره ٣٣٤٣٠٤٢٤ اعلام کنند.

وی بیان کرد: طرح توزیع سیلندر گازمایع با استفاده از زیرساخت بانکی در حال اجراست و توزیع سیلندرهای ۱۱ کیلویی گازمایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار درب منزل شهروندان انجام می‌شود.

وزارتی گفت: با توجه به اینه اجرای این طرح در آغاز راه است احتمال بروز مشکلاتی وجود دارد که به مرور رفع خواهد شد و دریافت گاز به راحتی برای مشترکین امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.