مهدی علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس دستورالعمل های ارسالی از سوی ستاد مرکزی تهران ، در ابتدای سال 1396 مرحله دوم کالابرگ نفت سفید براساس افراد تحت تکفل در استان توزیع شد.
وی ادامه داد: ثبت نام افراد بر اساس استعلام از شورای روستا، اداره تعاون روستایی، خانه بهداشت، شرکت گاز، امور عشایر، بخشداری ها و دهیاری ها در سیستم تجارت آسان که به سیستم ثبت احوال و سیستم یارانه لینک بوده انجام گرفته و در صورت وجود هرگونه مغایرتی از ثبت نام غیر واقعی جلوگیری شد.
علیزاده تاکید کرد: سامانه تخصیص کالابرگ توزیع مرحله دوم کالابرگ نفت سفید تاکنون آنلاین بوده و اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی ، ملی ، استانی ، محلی ،سازمان ها و نهادهای مرتبط انجام شد و تمامی خانوارهای ثبت نامی کالابرگ نفت سفید دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه اختصاص نفت سفید به هر روستا براساس تعداد خانوارهای ثبت شده در سیستم است گفت: سازمان تعاون روستایی برای هر روستا سوخت مورد نیاز را از شرکت ملی پخش درخواست ارسال فرآورده می کند و تسویه کالابرگ پس از توزیع نفت سفید توسط سازمان تعاون روستایی به صورت سیستمی است .
علیزاده تاکید کرد: و در صورت نیاز مجدد به نفت سفید، سازمان تعاون روستایی اقدام به درخواست مجدد می کندو عاملین تعاون روستایی موظف به رعایت توزیع سهمیه سوخت طبق مقررات هستند.
وی یادآوری کرد هیچ کدام از روستاهای استان با کمبود سوخت فراورده های نفتی روبرو نبوده ودر صورت درخواست و اعلام نیاز سازمان تعاون روستایی، در اسرع وقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این زمینه اقدام کرده است.
در روزهای گذشته برخی رسانه ها از کمبود سوخت در برخی روستاها از جمله جاورده خبر داده بودند که سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان در این باره گفت: هیچ گونه درخواستی مبنی بر نیاز و کمبود فرآورده نفت سفید از سوی سازمان تعاون روستایی این روستا ارسال نشده وشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی 2 هزار و 460 هزار لیتر فرآورده نفت سفید برای حوزه چاروسا ارسال کرده که افزایش بیش از 20 درصدی فرآورده نسبت به سال 96 در این حوزه را نشان می دهد.
علیزاده تاکید کرد: هدف شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، سوخترسانی مطلوب همراه با ایمنی و آرامش خاطر برای همشهریان بویژه در مناطق سخت گذر و صعب العبور است.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.