ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز یک شنبه مورخ ۹ فروردین ۹۹، جمعاً یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۸۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط ویژه تردد با توجه به لزوم جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: خوشبختانه ترددهای جاده‌ای در بازه زمانی مذکور از کاهش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: از همین رو براساس آخرین گزارش‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان حجم ترددهای ورودی به سیستان و بلوچستان در بازده زمانی مذکور ۴۱ درصد و ترددهای خروجی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

کرد بیان کرد: طی این مدت محورهای «بمپور – ایرانشهر» و بالعکس، «هیرمند - زابل» و بالعکس و همچنین «زاهدان - سه راهی دشتک» و بالعکس به ترتیب پر تردد ترین محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در ۴۰ مقطع از جاده‌های سیستان و بلوچستان دستگاه‌های تردد شمار جاده‌ای نصب شده است که ۸۰ محور را پوشش می‌دهد. همچنین همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها با استفاده از ۲۱ دوربین نظارت تصویری، به صورت لحظه‌ای و برخط، بر ترافیک و تردد در جاده‌های استان نظارت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.