رحمت الله نارویی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهداران همه ساله با توجه به بروز توفان‌های شن در منطقه اقدام به پاکسازی محورهای مواصلاتی از ماسه بادی می‌کنند به طوریکه علاوه‌بر جمع‌آوری و حمل افزون‌بر ۱۷ هزار متر مکعب ماسه بادی، در مجموع سطحی برابر با ۲۷۰ هزار و ۴۲ مترمربع از جاده‌های حوزه سیستان در این مدت ماسه روبی شده است.

وی افزود: نیروهای این تیم در سالجاری افزون‌بر ۱۵ کیلومتر روکش ماسه آسفالت سرد، ۶ هزار و ۹۲۰ مترمربع لکه گیری محورهای مواصلاتی و ۹۵۸ کیلومتر تسطیح و رگلاژ مسیر شنی و خاکی روستایی را انجام داده‌اند.

سرپرست تیم راه‌سازی و راهداری وحدت سیستان نصب ۴۲ سرعت گیر و ۴۴ چراغ چشمک زن، انجام ۱۹ مورد ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها، ترمیم ۲ هزار و ۳۰۰ متر راه انحرافی و جوشکاری ۳۹۶ عدد بادبند پل لخشک را از دیگر اقدامات این تیم در شمال استان ذکر کرد.

به گزارش ایرنا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ارائه بخشی از خدمات خود را در قالب تیم‌های راهداری و راه‌سازی چهارگانه تفتان خاش، توحید زاهدان، رسالت سراوان و وحدت سیستان در سالجاری اجرایی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.