ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این آمار نشان می‌دهد پویش «درخانه بمانیم» تاثیرگذار بوده و مشارکت مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موجب کاهش سفرها در این ایام شده است.

وی ادامه داد: براساس آخرین گزارشات مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل، حجم ترددهای ورودی به سیستان و بلوچستان در بازده زمانی مذکور ۴۱ درصد و ترددهای خروجی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: محورهای بمپور – ایرانشهر و بالعکس، هیرمند – زابل و بالعکس، زاهدان- سه راهی دشتک، زهک- زابل و بالعکس به ترتیب پرترددترین محورهای مواصلاتی استان در این مدت بوده است.

وی گفت:هم‌اینک ۸۰ دستگاه تردد شمار اطلاعات مربوط به تعداد تردد، سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان را ثبت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح ملی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از ۸ فروردین در استان اجرایی شده است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح ملی شاهد کاهش بیشتر سفرها در جاده‌های استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، هواشناسی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای را اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.