ایوب کرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات خط کشی به صورت امانی از اواخر آذر تاکنون توسط نیروهای راهداری و راه‌سازی این اداره‌کل در۲  ماه اخیر در ۱۱ نقطه از محورهای مواصلاتی استان به طول ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است.

وی افزود: اجرای این اقدام به صورت پیمانی اعتباری بیش‌از چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشت که با این روش، تنها  سه میلیارد ریال هزینه شده و این خود مصداق بارز اجرای موفق سیاست اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: قطعاتی از محورهای مواصلاتی زاهدان - زابل محدوده‌های حرمک و پل چاه دیوان، سنگان – خاش در محدوده دوراهی آسپیچ تا کورکوه، مهرستان – مدحوک، سراوان – سیرکان، سوران – رحمت آباد، زاهدان – خاش، سراوان – سوران و ناهوک محدوده جالق، زاهدان – میرجاوه و زاهدان – نصرت آباد محدوده گراغه در این مدت توسط تیم امانی این اداره‌کل خط کشی شده‌اند.

وی گفت: خط کشی راه‌ها که از علائم ایمنی محسوب می‌شوند به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسایط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بویژه در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.