ایوب کرد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۹۳۵ هزار و ۲۳۰ تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد کاهش یافته است.
 وی با اشاره به شرایط ویژه تردد با توجه به لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: خوشبختانه ترددهای جاده‌ای در بازه زمانی ذکر شده از کاهش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده به طوریکه ورودی به سیستان و بلوچستان ۴۰ هزار و ۳۲۹ و خروجی از استان نیز ۳۷ هزار و ۲۴ مورد ثبت شده که به ترتیب از کاهش ۵۲ درصدی و ۵۶ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه پارسال برخوردار بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: محورهای بمپور - ایرانشهر و برعکس و همچنین زهک - مرز میلک و زابل - هیرمند، به ترتیب پر ترددترین محورهای مواصلاتی استان در این مدت بوده‌اند.
وی بر اهمیت استفاده از تکنولوژی‌ها نوین در بخش حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و اظهارداشت: هم‌اینک در ۴۰ نقطه از جاده‌های استان دستگاه‌های تردد شمار جاده‌ای نصب شده که ۸۰ محور را پوشش می‌دهد.

کرد بیان کرد: همچنین همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها با استفاده از ۲۱ دوربین نظارت تصویری، به صورت لحظه‌ای و برخط بر ترافیک و تردد در جاده‌های سیستان و بلوچستان نظارت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.