تیمور باقری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره‌های آموزش عناوینی نظیر بدو خدمت باری و مسافری و حمل و نقل جاده‌ای مواد خطرناک به رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دوره‌ها در خصوص حساسیت شغل رانندگان، لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ترافیکی و مسوولیت حرفه‌ای آنان در قبال جامعه تاکید می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را یکی از راه‌های ارتقای سطح آگاهی رانندگان وسایل نقلیه عمومی دانست و تصریح کرد: باز آموزی دانش حرفه‌ای و به روز کردن اطلاعات رانندگان و همچنین آماده نمودن رانندگان جدید از نظر علمی از اهداف برگزاری این دوره‌هاست که در همین راستا ۲ مرکز آموزشی تخصصی رانندگان در استان فعال است.

وی تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای بار و مسافر سیستان و بلوچستان را به ترتیب ۷ هزار و ۹۶ دستگاه و ۲ هزار و ۷۳۰ دستگاه عنوان کرد و افزود: هم‌اینک ۹ هزار و ۲۳۶ راننده در بخش باری و سه هزار و ۴۰۶ راننده نیز در حوزه مسافر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.