حسن مصفا روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای این جمعیت به هزار و ۶۶۸ سیلزده ۵۸ روستای شهرستان‌های دلگان، چابهار، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر ، سراوان، فنوج، خاش و سرباز خدمات ارائه دادند.

وی ادامه داد: امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط ۵۰۵ نفر روز نجاتگر در قالب ۹۴ تیم عملیاتی به همراه ۵۰ خودروی امداد و نجات انجام شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۱۲۵ دستگاه چادر، ۶۹۷ تخته پتو، ۳۲۶ تخته موکت، ۸۳۰ کیلوگرم نایلون، ۱۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۴۳۷ بسته غذایی یک ماهه، ۱۱۸ قوطی کنسرو، ۱۸۶ کیلوگرم حبوبات و ۱۵۰ کیلوگرم برنج، ۵۱ شعله والور و فانوس و چای ، قند و شکر و مواد شوینده را از جمله مهمترین اقلام توزیع شده بین سیلزدگان استان عنوان کرد.

وی گفت: همچنین در این مدت هفت دستگاه خودرو توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های خاش، چابهار و نیکشهر که در سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی و سرنشینان آنها به مکان‌های امن انتقال یافتند.

مصفا افزود: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان سیلاب تا رسیدن به وضعیت مطلوب در کنار آنان خواهد بود.

به گزارش ایرنا براثر بارندگی‌های شدیدسوم و چهارم فرودین در سیستان و بلوچستان ۱۰ مسیر ارتباطی در جنوب این استان را بست و راه ارتباطی ۹۱ روستای شهرستان‌های میرجاوه و تفتان  و ۴۰ روستای شهرستان دشتیاری قطع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.