رییس جمعیت هلال احمر نیر  روز شنبه با اشاره به هدف تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با آغاز طرح پایش مسافران، تیم جمعیت هلال احمر شهرستان نیر در مبادی ورودی شهر با همراهی مراکز بهداشت و نیروی انتظامی در ورودی شهر استقرار یافتند.

عسگر فرجی با اشاره به ارائه خدمات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان به خودروهایی که قصد ورود به شهر نیر را دارند، اظهارداشت: طرح پایش و تب‌سنجی، ارائه هشدارهای ایمنی و خطرهای ویروس کرونا به خودروهایی که قصد سفر به استان دارند، از جمله اقداماتی است که توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیر انجام شد.

او با اشاره به تعداد لجستیک و نیروی های امدادی هلال احمر در مبادی ورودی شهرستان نیر گفت: در طرح پایش مسافران و پایگاه‌های امداد و نجات، یک خودرو عملیاتی و با ۲ نیروی امدادی هر روز به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: نیروهای امدادی با شعار “با خدمت به مردم، کرونا را شکست خواهیم داد”، با پایش  و تب‌سنجی و آموزش‌های صحیح نکات بهداشتی به افراد برای مقابله با این ویروس در حال فعالیت هستند.

فرجی گفت: راهکار مقابله با شیوع کرونا ویروس اجتناب از استرس و رعایت کامل اصول بهداشت فردی و عمومی است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر افزود: امدادگران این جمعیت در این اقدام مسافرانی که تب بالا دارند یا مشکوک به کرونا هستند، را شناسایی و برای آزمایش‌های لازم به شبکه

بهداشت و درمان معرفی خواهند کرد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.