مولوی عبدالغنی دهانی سورانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در پیشرفت و آبادانی کشور شعارهای سال را حول این موضوع مورد توجه قرار می‌دهند به طوریکه سال جدید را با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و اهمیت حوزه اقتصادی به نام سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و بکارگیری نیروهای کارآمد در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال« جهش تولید» نقش مهمی خواهد داشت.
 مسوول امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: جهش تولید راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی و عدم وابستگی اقتصاد به نفت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه جهش تولید نیازمند تلاش همه جانبه است افزود: خرید کالاهای ایرانی موجب رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور خواهد شد.
مولوی دهانی تصریح کرد مردم با خرید کالاهای ایرانی، دولت را در تحقق رونق اقتصادی و تولید همراهی کنند.
 مسوول امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ضروری است تولید کنندگان داخلی با افزایش کیفیت محصولات به گرایش بیشتر افراد به سمت کالای ساخت داخل و در نتیجه جهش تولید کمک کنند.

وی تاکید کرد: همکاری و همراهی مردم و مسوولان در جهش و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.