محمدصادق مبرهن روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه و تعطیلی مراکز تجاری و عدم فروش در صنوف مختلف ممکن است این تعداد افزایش یابد.

وی افزود: هماهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در تمامی موارد به ویژه اجرای درخواست مدیرعامل سازمان مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه و جلوگیری از ایجاد هر گونه تجمع و اجتماع خطر زا از دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

دبیر اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: ارسال نامه و درخواست مکتوب به مدیرعامل سازمان در خصوص ارائه تسهیلات، تخفیفات و معافیت‌های مرتبط با ایام تعطیلی از طرف سازمان و موافقت با بخشی از درخواست‌ها و ابلاغ آن به واحدهای سازمانی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی بوده است.

وی بیان کرد: مذاکره با بانک رسالت جهت دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد جهت تامین حقوق اسفند ٩٨ کارکنان موسسات و مالکان مراکز تجاری و دریافت تسهیلات در کمتر از ٢ روز توسط چهار موسسه انجام شد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۱۴ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.