سرهنگ پاسدار عبدالله شیرازی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و لزوم انجام کار جهادی و بسیج عمومی برای مهار این مهمان ناخوانده، سازمان بسیج فرهنگیان مثل سایر اقشار بسیج اقدام به فعال کردن گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان کرد.
 وی ادامه داد: کانون‌های بسیج فرهنگیان مناطق و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های سیستان و بلوچستان با مشارکت ۲۰ گروه جهادی و ۳۰۰ نفر از فرهنگیان به صورت خودجوش به ضدعفونی کردن ادارات آموزش و پرورش و مدارس این استان پرداختند.

 مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در برخی از شهرستان‌ها با ایجاد پویش مردمی و مشارکت سپاه‌های شهرستانی، نواحی بسیج، سایر ادارات و نهادهای مسوول که مشغول به انجام خدمات در این راستا هستند گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن عمومی کردند.
 وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات این جهادگران ایجاد کلاس‌های مجازی و تقویتی برای بهره‌گیری علمی و عقب نماندن درسی دانش‌آموزان در این ایام بوده است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه محدوده دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۰۶ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.