احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور که با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: شهدا الگوی آزادگی و انسانیت هستند و سیره و منششان بهره گرفته از نهضت امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: اگر امروز در اوج عزت و دارای امنیت پایدار هستیم به خاطر خون شهدا و حضور همواره مردم در تمام صحنه های انقلاب است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش پررنگ مردم در پایداری انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با دارا بودن نعمت ولایت در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کرده و نتیجه آن بقای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) فرمودند« مردم ستون‌های دین هستند و این ستون‌ها اصل‌هایی دارند که یکی از مهمترین این اصل‌ها وحدت است».

موهبتی از حضور با شکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم این استان با حضور آگاهانه خود در صحنه انتخابات مشارکت خوبی را رقم زدند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: سردار سرتیپ محمد مارانی فرماندهی دلاور و مردی خستگی ناپذیر است.

سردار امان الله گشتاسبی ادامه داد: سردار مارانی همچون سربازی فداکار در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به مردم حضور فعالی داشت.

وی چرخه مسوولیتی را امری مهم دانست و افزود: چرخه کاری و مسوولیتی باعث شادابی و نشاط و تحول در حوزه سازمانی می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرمانده جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز با نگاه و برنامه‌های جدید در این چرخه مسوولیتی برای خدمت به مردم در منطقه جنوب شرق پا گذاشته‌اند.

سردار محمد کرمی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی،علما و سران طوایف امروز/یکشنبه/به عنوان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق معرفی و از خدمات سردار سرتیپ محمد مارانی فرمانده سابق این قرارگاه قدردانی شد.

سردار محمد مارانی از سال ۹۳ تا کنون فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.