معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر به عنوان مهمترین رویداد موسیقی کشور به حساب می‌آید.

نصیر احمد ملازهی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان مقرر شد هزینه برگزاری افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر صرف کمک به سیل زدگان این استان شود.

وی بیان کرد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر تهران در هشت استان کشور از جمله  سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۳۰ بهمن، شب موسیقی این استان در تهران است که درآمد حاصل از فروش بلیط این مراسم به مردم سیلزده جنوب این منطقه اهدا خواهد شد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر در این دوره نگاه ویژه‌ای به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور بویژه سیستان و بلوچستان داشته است.

محمود نبی زاده بیان کرد: ۱۰ گروه از تاریخ ۲۴ بهمن در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان به اجرا موسیقی پرداختند و استقبال خوبی در این مدت شد.

وی ادامه داد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی در سیستان و بلوچستان همگام با تهران به شرط قبول برگزاری این مراسم توسط گروه‌های بومی این استان انجام شد.  

به گزارش ایرنا، سی و پنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر امسال با اجرای برادران عدل‌پرور، آرش و مسیح، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز شد، برخلاف دوره‌های پیشین موسیقی پاپ سرآغاز جشنواره بود.

با این ‌همه اجراهای سالن‌های دیگر از جمله وحدت، رودکی، نیاوران، سوره و برج آزادی از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ آغاز شده است و تا ۳۰ بهمن‌ ادامه دارد و یکم اسفند اختتامیه آن برگزار خواهد شد که بهنام بانی در سالن میلاد نمایشگاه دو سانس کنسرت خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.