رویا کاظمی روز شنبه در جمع هنرمندان افزود: خرید آثار نویسندگان، شعرا و ناشران کتاب در صورتی است که نویسندگان آثار خود را با استفاده از امکانات چاپ و نشر بومی داخل استان اردبیل به چاپ رسانده باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ انجمن شعر و ادب در خلخال فعال بوده و از امکانات موجود مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره می‌برد، از ارائه سه مورد تسهیلات بانکی به نویسندگان در سال جاری خبرداد.

وی افزود: در راستای حمایت از نویسندگان کتاب و معرفی آثار فاخر آنها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال در طول سال جاری زمینه حضور چهار اثر نوشته خانم عزتی از نویسندگان کتاب این شهرستان را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم کرد.

او به بیمه ۳۱ نفر از نویسندگان و فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: از زمان فعالیت صندوق بیمه هنرمندان بیشتر فعالان در عرصه فرهنگ، هنر، شعر، ادب، نمایش، تئاتر و سینمای منطقه زیر پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

کاظمی اظهار کرد: همدلی و همبستگی انجمن‌های فرهنگی و هنری خلخال موجب پیشرفت کارهای مربوط به این حوزه، همچنین انجام حمایت‌های لازم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان عرصه فرهنگ وادب در این شهرستان در سال‌های اخیر شده است.
در این مراسم که با حضور اعضای انجمن‌های شعر و ادب  خلخال وکوثر ،هشجین و شاهرود برگزار شد شعرای حاضر به قرائت اشعاری با مضمون انقلاب اسلامی پرداختند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.