منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه فجر استان قزوین، افزود: رسانه‌ها و مدیران کانال‌های فضای مجازی باید در دهه فجر به تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند که پیگیری این مهم برعهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با بیان اینکه همه باید در فضای مجازی و رسانه امیدآفرینی کنند، اظهار داشت: فعالان این عرصه باید اقداماتی را انجام دهند که همدلی و اعتماد عمومی را افزایش داده و جایی برای فعالیت دشمنان باقی نگذارد.
حبیبی تصریح کرد: در اغتشاشات و اعتراضات اخیر دشمن از فضای مجازی استفاده کرد و اکنون لازم است که با این تجربه در دهه فجر از هرگونه اقدامی که به نفع دشمنان نظام و انقلاب تمام می‌شود، خودداری گردد.
این مسؤول با بیان اینکه روح برنامه‌های دهه فجر باید فرهنگی و هنری باشد، اظهار داشت: جوانان ما امروز به فرهنگ دینی و انقلابی نیاز دارند و باید با فرهنگ و هنر به تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب پرداخت.
حبیبی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در روستاها پرداخت و گفت: آمارها نشان می‌دهد که در برخی روستاها اقدامات انجام شده بیشتر از ظرفیت آنها بوده و لازم است که فضای شهر و روستا در این ایام متناسب با دهه فجر باشد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید خنثی کننده نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب باشد، اظهار داشت: هر نوع اقدامی در این دهه باید نسبت به سال گذشته پویاتر باشد و با غبارروبی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نسل‌های جدید تشریح نماید.
حبیبی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب و تفرقه افکنی هستند درحالیکه با نزدیک شدن به جشن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت در حوزه هسته‌ای، نظامی، پزشکی و صنعتی نسبت به ۱۰ سال گذشته متحول شده است.
وی یادآور شد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و باید از ظرفیت برنامه‌های دهه فجر برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی استفاده نمود، به شرط آنکه هیچگونه بهره‌برداری سیاسی به نفع نامزدهای مجلس صورت نگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.