رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد درهمین زمینه گفت: این نمایش در ۳ بخش مستقل اما با یک مضمون و محتوا پیش می‌رود که در آخر آگاه می‌شویم که این بخش‌ها بی‌ربط نیستند.

کاظم قاسم‌زاده روز یکشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: در هر اپیزود به داستانی خاص همان منطقه پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: گروه نمایشی «ری را» به سرپرستی و کارگردانی شکوفه درویش‌اولادی اقدام به برگزاری نمایش سه بانو کرده است.

نمایش "سه بانو" یا  "تریلوژی بانوان با بازی فاطمه باوقار، شیوا دهقان و نسرین سالاری از روز جمعه به روی صحنه رفته است و به مدت پنج روز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید حسن‌زاده شهرستان حاجی‌آباد اجرا می‌شود.

«تریلوژی در فرهنگ فارسی معین یعنی اثری دارای سه بخش مستقل ولی مضمونی واحد و ارتباطی نزدیک به هم، سه بخشی» است، معنا شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد هم‌چنین گفت: اکران فیلم «ردخون» نیز در این شهرستان شروع شده و به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

"رد خون" دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است.

این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳سیمرغ بلورین بدست آورد.

هادی حجازی فر، جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی، حسین مهری و مهدی زمین پرداز از بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.