نوراحمد درخوش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالی که در دیگر نقاط کشورمان در این فصل از سال برف و باران و یخبندان حاکم است، شهرستان ایرانشهر با رویش گل های زیبا و رنگارنگ بوی بهار گرفته است.

وی افزود: بارندگی های اواخر دی ماه در ایرانشهر موجب شده تا طبیعت این شهرستان شاهد طراوت و سرسبزی نخلستان های سر به فلک کشیده، خودنمایی گندم زارها، شکوفه دادن درختان و باز شدن غنچه گل های زیبا و رنگارنگ در این فصل از سال باشد.

شهردار ایرانشهر گفت: شهروندان ایرانشهری که بهار را در زمستان لمس می کنند این روزها از زیبایی های طبیعت با طراوت و سر سبز منطقه لذت می برند و شکرگزار نعمت های الهی هستند. 

وی ادامه داد: شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایرانشهر موجب شده تا مردم هر سال تنها شاهد ۲ فصل تابستان و بهار باشند. 

وی بیان کرد: پاییز و زمستان در ایرانشهر احساس نمی شود و خواب زمستانی درختان و ریزش برگ های زرد درختان در این شهرستان وجود ندارد. 

درخوش گفت: ایرانشهر که در فصل زمستان بوی بهار به خود گرفته یکی از مناطق زیبا و گردشگری در این فصل از سال در کشور به شمار می رود و مردم می توانند از این طبیعت و چشم اندازهای زیبای آن دیدن کنند. 

وی افزود: لطافت هوا و روییدن گلهای وحشی در دشت و دمن و سرسبز شدن مراتع مردم ایرانشهر را به دامان طبیعت کشانده و از هر فرصتی برای بهره گیری از این هوای لطیف و زیبایی های خلقت خداوند استفاده می کنند. 

ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر محور ترانزیتی چابهار- زاهدان- میلک(در مرز ایران و افغانستان) قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.