ادهم کرد زابلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه در چابهار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها اساتید بزرگ شطرنج از کشورهای اسپانیا، اتریش، ارمنستان، افغانستان، آذربایجان، ترکیه و  ایران همچون پوریا درینی، مسعود مصدق پور، آرین غلامی و احسان قائم قهرمان نام آشنای ۱۳ دوره ایران حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها که با حضور بیش‌از ۱۰۰ ورزشکار ریتینگ بالا از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

 چابهار جزو بی نظیرترین و بکرترین مناطق گردشگری ایران و جهان است که گردشگران با سفر به این بندر زیبا و کم نظیر می‌توانند از بیش‌از ۷۰۰ اثر طبیعی، تفریحی و تاریخی دیدن کرده و لذت ببرند.
چابهار نزدیکترین بندر به آبراه‌های بین‌المللی جزو ۱۰ نقطه مهم استراتژیک جهان برای گردشگران هر ساله میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی و هیات های متعدد تجاری، اقتصادی و سیاسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.