حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بهزیستی زمانی‌که بتواند گره‌ای از زندگی مردم باز کند بسیار ارزشمند است.

وی گفت: مجموعه بهزیستی سیستان و بلوچستان باید نسبت به جذب اعتبارات بیش از پیش تلاش کند و در راستای کمک‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر جامعه قدم‌های بیشتری بردارد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: این مجموعه دارای حدود ۱۷۰ برنامه مدون در راستای خدمت رسانی به مردم استان است.

عزیزالله جهانتیغ افزود: در هر شهر حدود ۲۰ هزار نفر از معتادان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و بیش از هزار مرکز در استان زیر نظر اداره کل بهزیستی در حال خدمت‌رسانی هستند و غالبا با مراکز خصوصی نیز همکاری داریم.

وی تاکید کرد: خانواده‌های تحت تکفل بهزیستی در سیستان و بلوچستان حدود ۱۲۰ هزار خانوار هستند و از نظر تعداد نفرات ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این اداره کل در استان اهدای خانه به خانواده‌های دارای چند معلول و البته ایجاد شغل برای این خانواده‌هاست.

وی گفت: با وجود دارا بودن پراکندگی زیاد با میانگین کشوری فاصله داریم و به عنوان مثال از نظر پوشش دادن نیروی انسانی حدود یک چهارم متوسط کشوری هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.