به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز چهارشنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مسجد امام هادی(ع)  با اشاره به افزایش قیمت بنزین و اغتشاشات اخیر، عنوان کرد: حکومت هم گله مندی و اعتراض مردم را نسبت به گرانی می پذیرد و این حق طبیعی مردم است که نسبت به وضعیت گرانی و معیشت خود معترض باشند اما عده ای فرصت طلب کوشیدند که اعتراضات مردمی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه باید قدردان این مردم بود خاطرنشان کرد: مسئوولان نیز باید نسبت به خدمت رسانی بیشتر و رفع مشکلات معیشتی مردم عمل کنند و به جوانان فرصت دهند پرچم انقلاب اسلامی را که میراث امام راحل و شهدا است با عزت و افتخار به دست صاحب اصلی آن(ولی عصر عج) بدهند.

حجت الاسلام موسوی علما را عهده دار جریان سازی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: باید حوزه ها عهده دار ترویج و نشر اندیشه های ناب مقام معظم رهبری درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

وی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک مطالبه دنبال شود، اظهار داشت: باید روشنایی های انقلاب را به منظور امیدافزایی در جامعه بیان کنیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به توجه به مسائل فرهنگی به عنوان راهکاری موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه، خاطرنشان کرد: هرقدر در راستای ترویج مسائل اعتقادی در جامعه تلاش  و به مسائل فرهنگی توجه کنیم آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر می شود.

وی جاودانگی شهدا را به دلیل حرکت در مسیر ولایت دانست و افزود: شهید، تفکرش را در مکتب اندیشه های مقام معظم رهبری  آموخته  و این تفکر برگرفته از مکتب عصمت و طهارت است که وقتی عالمانه در جامعه ترویج شود سعادت را به همراه می آورد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.