به گفته کیایی این مبلغ در اختیار خیریه سیمرغ که متشکل از اهالی سینما و رسانه است قرار خواهد گرفت.
 این خیریه طی روزهای اخیر بخشی از اقلام مورد نیاز مردم منطقه سیستان و بلوچستان را از طریق کمک‌های سینماگران و مردم جمع‌آوری کرده و به مناطق آسیب‌دیده ارسال کرده است.

خیریه سیمرغ پیش از این در زمان زلزله کرمانشاه نیز با همراهی جمعی از اهالی سینما و رسانه کمک‌های قابل توجهی را جمع‌آوری و به دست مردم زلزله‌زده غرب کشور رسانده بود.

مطرب با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی آخرین ساخته مصطفی کیایی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده بود، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شد.

در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزئی دیده است.

امدادرسانی به روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان تنها از طریق بالگرد و یا قایق امکان پذیر است و با وجود تلاش امدادگران، چادر، مواد غذایی بسته بندی، پتو و ملزومات پزشکی و بهداشتی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم منطقه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.