علی جزینی زاده روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: با برقراری پرواز در مسیر گرگان- زاهدان- گرگان در روزهای دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعداد پروازهای این مسیر به سه پرواز در هفته افزایش یافت.

وی ادامه داد: پروازهای مسیر تهران- کرمان- زاهدان و بالعکس با پیگیری‌های انجام شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای سه‌شنبه و جمعه از سر گرفته شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: در برنامه زمستانی شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، آتا و سپهران پروازهای مسیر تهران- زاهدان- تهران افزایش یافته بطوریکه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با افزایش سه پرواز روزانه هفت پرواز هفتگی و شرکت‌های آتا و سپهران هر کدام سه پرواز هفتگی در این مسیرها انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران - ایرانشهر- تهران از هفتم دی کرده است.

جزینی زاده ادامه داد: این پرواز پیش از این از طریق فرودگاه زابل انجام می‌شد که با برقراری پرواز مستقیم، مدت زمان پرواز بین تهران و ایرانشهر حداقل ۲ ساعت کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا با افزایش این پروازها در فرودگاه بین المللی زاهدان تعداد نشست و برخاست پروازهای برنامه‌ای به ۱۰۶ سورتی در هفته رسید و هم‌اینک فرودگاه ایرانشهر با ۶ پرواز ورودی و خروجی به مقاصد تهران و جیرفت و فرودگاه زابل با هشت پرواز هفتگی به مقاصد مشهد و تهران فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.