علی جزینی‌زاده روز  شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در حوزه فرودگاهی سیستان و بلوچستان در دست انجام است که از جمله آن‌ها اجرای پروژه‌های به‌سازی و گسترش فضاهای فرودگاهی این استان در کنار افزایش شمار پروازها و ارائه خدمات کیفی به هموطنان است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان توجه به حوزه خدمت، تکریم و ایمنی است که همواره در دستور کار این مرکز قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: افزایش پرواز در فرودگاه زاهدان و برقراری پرواز مستقیم در فرودگاه ایرانشهر از جمله برنامه‌های چند هفته اخیر بوده است.

وی تصریح کرد: برقراری پرواز در مسیر گرگان- زاهدان- گرگان در روزهای دوشنبه بوسیله شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و افزایش پروازهای این مسیر به سه پرواز در هفته از دیگر اقدامات انجام شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: پروازهای مسیر تهران- کرمان- زاهدان و برعکس با پیگیری های انجام شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روزهای سه شنبه و جمعه از سر گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: در برنامه زمستانی شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، آتا و سپهران پروازهای مسیر تهران- زاهدان- تهران افزایش یافته به گونه‌ای که شرکت هواپیمایی ایران ایرتور روزانه یک پرواز و هر هفته هفت پرواز و شرکت های آتا و سپهران هر کدام سه پرواز هفتگی در مسیر یادشده انجام می دهند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های این اداره کل، شرکت هواپیمایی ماهان از هفتم دی ماه اقدام به برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران- ایرانشهر- تهران در روزهای شنبه هر هفته کرده است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: این پرواز قبلا از طریق فرودگاه زابل انجام می شد که با برقراری پرواز مستقیم، مدت زمان پرواز بین تهران و ایرانشهر حداقل ۲ ساعت کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر افزایش پرواز برنامه ای در فرودگاه بین المللی زاهدان به ۱۰۶ سورتی در هفته، هم اینک فرودگاه ایرانشهر با ۶ پرواز ورودی و خروجی به مقاصد تهران و جیرفت و فرودگاه زابل با هشت پرواز هفتگی به مقاصد مشهد و تهران فعال است.

جزینی زاده بیان کرد: طی ۲ ماه اخیر ۱۶ پرواز به فرودگاه زاهدان اضافه شده است.

وی افزود: تجهیز سالن پروازهای خارجی فرودگاه زاهدان و هدایت مسافران ورودی از طریق این سالن از دیگر برنامه های در دست اجراست که با اتمام آن سالن ورود و خروج مسافر از یکدیگر مجزا خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش ارتباط میان این اداره کل با رسانه‌ها گفت: رسانه به عنوان رابط میان مردم و مسوولان و بازوی اطلاع رسانی دستگاه‌ها نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه دارند و این مرکز نیز همواره در کنار رسانه‌ها خواهد بود و از این ظرفیت بنحو شایسته ای برای آگاهی عمومی از اقدامات و فعالیتهای فرودگاهی استان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.