صاحب گل صالحی روز سه شنبه در حاشیه برپایی میزخدمت در فرمانداری خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی بایستی با برداشتن هزینه‌ها از دوش مردم به انجام خدمت بپردازند.

وی افزود: کارآمدی دولت کاهش دادن هزینه های خدمت رسانی به مردم است و تمام مسوولان موظف به رسیدگی به مطالبات به حق مردمی هستند.
فرماندار خاش ادامه داد: در شرایط دشوار اقتصادی که برخی از مردم حتی برای تهیه نان شب شان با مشکل رو برو هستند، وظیفه داریم با عملکردی شفاف و خدمات دلسوزانه در حوزه مسوولیتی در مسیر حل مشکلات جامعه گام برداریم.
وی اظهار داشت: ساکنان نقاط دوردست، سخت‌گذر کوهستانی و نقاط شهری، روستایی و عشایری باید در محل سکونت‌شان شایسته‌ترین خدمات را دریافت کنند.
صالحی گفت: تشکیل میزهای خدمت و حضور مدیران در محلات و نقاط روستایی و عشایری با هدف کاهش دادن هزینه های مردم از اهداف و برنامه های دولت است و قطعا در این مسیر برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی و تدبیر می شود.
فرماندار خاش افزود: با توجه به اینکه در این شهرستان ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری و خدمت رسانی به مردم وجود دارد، خود را موظف می دانیم برای حل مشکلات مردم تلاش و با تسهیل امور بهترین زمینه و شرایط را برای خدمت فراهم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.