حسن رضاییان روز شنبه در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان قشر متفکر و اهل قلم می توانند بازوان توانمندی برای رشد و تعالی منطقه و رفع مشکلات مردم باشند.

وی با ابراز خرسندی در ایجاد فرصتی مناسب در خدمتگزاری به مردم محروم پلدختر افزود: شهرستان پلدختر دارای ظرفیت ها، پتانسیل و استعدادهای فراوانی در حوزه های مختلف پیشرفت و تعالی است که باید این ظرفیت ها با همکاری و تعامل همه گروه ها و اقشار مختلف مردم به بالفعل برسد.

فرماندار پلدختر بیان کرد: شهرستان پلدختر در دوران دفاع مقدس 312 شهید تقدیم انقلاب کرده و امسال نیز تحت تاثیر بحران سیل درگیر مشکلات فراوانی شده که رفع این مشکلات مستلزم مدیریت و کار علمی و جهادی است.

وی خدمت رسانی به مردم را فرصت و مایه افتخار و سربلندی دانست و اضافه کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده از ظرفیت رسانه ای و توانمندی های این حوزه، مشخص شد شهرستان پلدختر مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران فرهیخته و متفکری دارد که می توان از این ظرفیت و فرصت برای رشد و بالندگی شهرستان استفاده کرد.

رضاییان با اعلام آمادگی برای پذیرش هر گونه نقد منصفانه و دلسوزانه ، یادآور شد: دولت در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم آسیب دیده از سیل پلدختر آماده هر گونه موشکافی و اطلاع رسانی در راستای خدمت رسانی به نحو احسن به مردم است.

وی از خبرنگاران خواست در کنار بیان نقاط قوت و عملکرد مسوولان و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی ، نقاط ضعف و مشکلات مردم را در زمینه رفع آن و رشد ،پیشرفت و توسعه با بی طرفی و رعایت جوانب انصاف منعکس کنند.

فرماندار پلدختر گفت: خبرنگاران در حوزه ها ، مناسبت ها و رویدادهای مهم منطقه در زمینه ایجاد و حفظ امنیت عمومی و به طور کلی در ارتقا فرهنگ عمومی ، دفاع از ارزش ها ، دین و انقلاب نقش مهمی دارند.   

وی افزود:دولت در مجموع در اجرای سیاست های خود با دوری از هرگونه افراط و تفریط تلاش می کند از همه گروه ها ، تفکرات ، نخبگان و نیروهای انسانی کارآمد و دلسوز در جهت رفع مشکلات استفاده کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.