غلام‌محمد طاهری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: نقش و رسالت رسانه در شرایط موجود بسیار سنگین، با اهمیت و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: اخلاق و تقوا باید همواره مدنظر اهل قلم باشد و گاها به گونه‌ای رفتار نشود که فرد یا بخشی از جامعه مورد تخریب قرار گیرند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گیرنده نهایی همواره مردم هستند تصریح کرد: با عنایت به نزدیکی زمان  انتخابات مجلس نقش رسانه برای شناخت، آگاهی بخشی جامعه و رصد گفتار و رفتار کاندیداها بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: باید تمام افرادی که به عنوان کاندیدا به صحنه انتخابات ورود می‌کنند از سوی رسانه‌ها رصد شده و گفتار و رفتارشان در چهار چوب قانون برای مردم بیان شود.

طاهری ادامه داد: رسانه‌ها وظیفه جهت‌دهی مناسب به مردم را بر عهده دارند تا مبادا تحت تاثیر وعده‌های غیرقابل تحقق برخی افراد قرار گیرند.

وی بیان کرد: باید همواره به فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب توجه و از آن تبعیت کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان متعهد و کارآمد از جمله فرمایشات مهم رهبر انقلاب است که باید به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: شناخت افراد کار آمد و متعهد در مجلس و دولت از جمله وظایف شورای ائتلاف انقلاب است.

طاهری با بیان اینکه شورا با احزاب و افراد انقلابی شکل گرفته است اظهار داشت: ۱۲ کمیته با ۳۲ نفر عضو در حال حاضر در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند که وظیفه این کمیته ها در حوزه اجرایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.