علی زینی‌وند روز پنجشنبه در همایش محوری گرامیداشت هفته بیمه سلامت در سالن دانشکده دندانپزشکی زاهدان اظهار داشت: در این استان مشکلات زیاد است اما ویژگی‌های بی‌شماری نیز وجود دارد که باید دیده شود.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با وجود کارشکنی‌های دشمنان و تحریم‌ها، در خیلی از زمینه‌ها بویژه در سیستان و بلوچستان کارهای بزرگ و زیادی مانند گازرسانی، ساخت مدرسه، راه‌آهن، توسعه بندر، نظام سلامت و غیره صورت گرفته که باعث ناامیدی دشمنان این نظام و انقلاب شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مولفه‌های خوب دولت مساله بیمه، اجرای طرح نظام سلامت و ساخت بیمارستان است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و عالیترین آن بخش بیمه اجباری و تحولاتی در بیمه سلامت است.

وی بیان کرد: در بحث بیمه سلامت کمتر کشوری تا این اندازه هزینه می‌کند اما در کشور ما به خوبی به این موضوع پرداخته شده و مردم شایسته خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

امام جمعه موقت زاهدان نیز در این همایش اظهار داشت: شایسته‌ترین مخلوق عالم انسان است و باید به خود رسیدگی کند تا از بیماری‌ها در امان بماند.

حجت‌الاسلام جواد طاهری گفت: انقلاب اسلامی با شعار عدالت برپا شده و برخی امور مانند اجرای قانون، کسب علم و دانش و حق سلامتی برای همه مساوی است.

وی افزود: سلامت هیچکس در جامعه نباید به خطر بیفتد و هر ایرانی باید یک پرونده سلامت داشته باشد که خوشبختانه در این زمینه بیمه سلامت خدمات ارزشمندی را به تمامی مردم در سطح جامعه ارائه می‌دهد.

یکی از اساتید حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این همایش بیان کرد: در بحث بیمه و خدمات درمانی در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی به ویژه در سیستان و بلوچستان انجام شده است. 

مولوی عبدالله ریگی گفت: این استان که بیشتر جمعیت آن را روستاییان و عشایر و افراد کم بضاعت تشکیل می دهند باید همواره مورد توجه ویژه‌ قرار داشته باشد تا همانگونه که رهبری نظام فرمودند بیمار تنها رنج بیماری خود را متحمل شود و نگرانی بابت پرداخت هزینه درمان نداشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.