دکتر محمدحسین زارع روز سه‌شنبه در نشست معرفی سرپرست جدید بیمارستان میبد افزود: لازمه فعالیت در شهر میبد ، این ویژگی‌ها و حضور در منطقه را می‌طلبد و افزون بر این ریاست بیمارستان باید از خصوصیات دیگری نظیر صبر و حوصله ، حفظ اسرار بیماران ، کرامت انسانی ، کوشا بودن در کاهش دردمندی بیماران و...برخوردار باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان جایگاهی است که امنیت شهر را تامین و نیازهای مردم را مرتفع می‌کند ، اظهار امیدواری کرد که بیمارستان میبد بتواند با همکاری مسئولین برطرف کننده نیازهای منطقه میبد و نیز شهرهای اطراف باشد.

فرماندار میبد نیز گفت: بخش درمان مدام در حال ارزیابی توسط مردم است ،همچنین  بودن بر بالین بیماران نیاز به هوشیاری دارد و به این دلایل نمی‌توان مسائل مرتبط به آن را به حال خود رها کرد.

حسین فلاح با تشکر از دکتر محمد هادی فرحزادی  به خاطر پذیرش مسئولیت بیمارستان میبد افزود: مردم میبد بسیار قدرشناس هستند و با داشتن انگیزه و روحیه مشارکت وهمکاری به صورت متقابل به افراد احترام گذاشته و همراهی می کنند.

وی تصریح کرد: مردم میبد در صورت جریان داشتن  حال و هوایی  صمیمی و خودمانی و صداقت پای کارهستند اما اگر افراد را به صورتی دیدند که به گونه‌ای فیلم بازی می‌کنند این مردم خود هنرپیشه‌های خوبی هستند.  

سرپرست جدید بیمارستان میبد نیز طی سخنانی اظهار امیدواری به عمل به وظیفه و ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با استفاده از همه ظرفیت‌های استان و شهرستان کرد.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.