حجم ویدیو: 2.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امروز شرایطی خاص در مقابل امت اسلامی قرار گرفته است و دشمنان اسلام از هر زمان دیگری عصبانی‌تر هستند،

وی به سالروز شهادت شهدای وحدت در منطقه پیشین شهرستان سرباز اشاره کرد و اظهار داشت: نام این شهدا در تاریخ جاویدان خواهد ماند.

امام جمعه ایرانشهر حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را محکوم کرد و گفت: آن کشور و گروهی که جرات کردند به نفتکش ایران حمله کنند مطمئن باشند چنین اقداماتی بی پاسخ نخواهد ماند و باید منتظر سیلی محکم و خشن جمهوری اسلامی باشند. 

حجت الاسلام ابطحی گفت: ایران هیچوقت کار نسنجیده انجام نمی‌دهد.رهبر انقلاب به دشمنان اخطار داده که زمان بزن در رو تمام شده یکی بزنی ده تا میخوری و قطعا وقتی مسلم شد کار چه کسی بوده جواب اینکار را خواهد گرفت.

امام جمعه ایرانشهر به دستگیری روح الله زم اشاره کرد و افزود: دستگیری این عنصر خود فروخته انعکاس عظیمی داشت شاهکار بزرگی توسط اطلاعات سپاه بود آمد نیوز ضد انقلاب و پوشش دهنده خیلی از اغتشاشات بوده و با دستگیری این فرد کسانی که در ایران با وی ارتباط داشتند و کمکش میکردند دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.