حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز یکشنبه در دیدار با فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای هماهنگی و ستاد اجرائی برنامه‌های دفاع و اعضای شورای اداری این شهرستان اظهار داشت:دفاع مقدس بهترین منبع برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی است.
وی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ابرقدرت‌های شرق و غرب علیه جبهه مقاومت ملت سربلند ایران بسیج شدند که در نهایت با یاری پروردگار، ایستادگی، صبر مردم مومن و انقلابی کشورمان دشمنان در رسیدن به اهداف ننگین‌شان ناکام ماندند.
فرماندار خاش نیز اظهار داشت: دفاع مقدس سندی زنده و جامع از حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران است که کشورهای قدرتمند دنیا علیه کشورمان متحد شدند.
صاحب‌گل صالحی گفت: تقدیم کردن صدها هزار شهید، آزاده و جانباز در هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد که ملت ایران برای حفظ، احیای اسلام و صیانت از ارزش‌ها و دفاع از خاک میهن با سرسخت‌ترین دشمنان مقابله می‌کنند.
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: دفاع مقدس باشکوه‌ترین و با عظمت‌ترین دوران تاریخ ایران سربلند بوده که در آن دوران سخت ملت بزرگ کشورمان توانستند دشمنان شرقی و غربی خود را با اتحاد و انسجام به زانو در بیاورند.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.