سرپرست اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه، بیش از 3 میلیون و 548 هزار تن کالا در استان جا به جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 49 درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایسنا- منطقه  سیستان و بلوچستان، ایوب کُرد با اعلام این مطلب  اظهار کرد: از این میزان کالا 2 میلیون و 327 هزار تن کالا به  مقاصد درون استانی و یک میلیون و 221 هزار تن کالا به مقاصد مختلف خارج از استان حمل شده است.
وی گفت: عمده ترین کالاهای حمل شده از استان شامل فرآورده‌‌های نفتی، سیمان و هندوانه است که توسط  94 هزار دستگاه  کامیون حمل شده است.
سرپرست اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان به فعالیت  111 شرکت حمل و نقل داخلی کالا در بازه زمانی 4 ماهه اشاره کرد و افزود: حمل به موقع کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی و تولیدات استان نظیر سیمان در کنار تخلیه سریع و حمل به موقع کالاهای وارده به بندر چابهار توسط کشتی‌های پهلو گرفته در بندر چابهار، از اولویت‌های این شرکت‌هاست.
وی در پایان به اجرای طرح توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل باری بر اساس پیمایش در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده از عملکرد ناوگان و داده کاوی مستمر، با شناسایی ناوگان فاقد عملکرد مناسب و قابل قبول، نسبت به تصحیح و در مواردی حذف سهمیه سوخت آن توسط مراجع ذیربط اقدام لازم صورت می پذیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.