معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: امروزه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش و اهمیت آن در چرخه اقتصادی کشورها انکار ناپذیر است. لذا در راستای تسهیل چرخه حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر و فراهم کردن امکان تردد ایمن و سریع و همچنین تأمین بخشی از مطالبات به حق رانندگان، اقدامات خوبی در جهت توزیع اقلام مصرفی مورد نیاز آنان صورت پذیرفته است .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: به همین منظور از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال گذشته تا کنون 22 هزار و 44 حلقه لاستیک با نرخ مصوب در میان رانندگان توزیع شده است که 9 هزار و 856 حلقه آن مربوط به سه ماهه نخست سال جاری است .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان افزود: بر اساس سهمیه استانی اختصاص داده شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و با تعیین عاملان مجاز فروش و توزیع لاستیک، این امکان فراهم شده است تا رانندگان عزیز لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.